Stævne 2012

Et lille udsnit af billeder, der illustrerer stævnestemningen. Klik på billedet og se det i stort format.

Ronja blev pacificeret med et kødben, det var hundekoldt, folk parkerede bare til UG, der var masser af tilskuere og kunder i cafeteriaet, der blev redet både på heste og på......

Benthe Vink blev klubmester i både spring og dressur for hest. Der var desværre ikke nok ØLR-ryttere i ponyklasserne, så her blev der ikke kåret nogen klubmester.

Ida Berg vandt lodtrækningen om et gavekort på 200 kr til Karis butik. Lodtrækningen fandt sted mellem  tre nytegnede OK benzinkort. Nu mangler vi kun at tegne 7 for at opretholde vores sponsoraftale.

Denne gang var vi dækket godt ind med hlælpere. Tusind tak til alle, der hjalp. Uden jer kunne det slet ikke lade sig gøre!

Klik på pilen og se alle billederne.